۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد

عرض تسلیت

بسم‌ الله الرحمن الرحیم مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا: از میان مؤمنان مردانى‌ هستند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند، برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آنها در انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند (احزاب/23). عروج ملکوتی و شهادت‌گونه خادم الرضا علیه السلام، رئیس جمهور مردمی، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و جمعی از یاوران صدیق نظام و رهبری ضایعه‌ای بس دردناک و جگرسوز و باور آن سخت و دشوار است.

بسم‌ الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا: از میان مؤمنان مردانى‌ هستند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند، برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آنها در انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند (احزاب/23).

عروج ملکوتی و شهادت‌گونه خادم الرضا علیه السلام، رئیس جمهور مردمی، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و جمعی از یاوران صدیق نظام و رهبری ضایعه‌ای بس دردناک و جگرسوز و باور آن سخت و دشوار است. اداره تربیت بدنی دانشگاه اصفهان ضمن تسلیت این ضایعه به حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه، مقام‌معظم رهبری مدظله العالی، خانواده داغدار و سربلند شهدای خدمت و ملت غیور ایران اسلامی، از خدای قادر متعال، رهروی آنها و توفیق خدمت‌گزاری بیش از پیش برای همه مسئولین مکتبی و مردمی را آرزومند است.
تاریخ:
1403/03/02
تعداد بازدید:
36
منبع:
اداره تربیت بدنی
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان،اداره‌ی تربیت‌بدنی دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن:03137932581 
تلفکس: 03137932582
Powered by DorsaPortal